Aktualności


Podnieś bezpieczeństwo korzystania z Bankowości Internetowej CUI.
Podnieś bezpieczeństwo korzystania z Bankowości Internetowej CUI.

Szanowni Klienci,

Przypominamy, iż istnieje możliwość znacznego podniesienia bezpieczeństwa korzystania z naszej Bankowości Internetowej CUI. Bank oferuje klientom alternatywny sposób dostępu do swojego konta przez sieć Internet za pomoca tzw.: Hasła Maskowalnego. Tradycyjny sposób logowania/autoryzacji odbywa się w sposób jednostopniowy gdzie klient loguje się i podpisuje przelewy tym samym środkiem autoryzacji czyli stałym identyfikatorem TN????, stałym hasłem i zmiennym co minutę wskazaniem Tokena RSA. Logowanie i autoryzacja przelewu w przypadku korzystania z funkcjonalności Hasło Maskowalne odbywa się dwustopniowo co nieznacznie wydłuża proces logowania i autoryzacji ale podnosi poziom bezpieczeństwa Klienta. Aby zmienić swój sposób logowania należy skontaktować się z działem IT Banku tel: (22) 7279001 lub email informatyka.bs@bstarczyn.pl

Dodatkowe metody zabezpieczeń opisane są w dokumencie "Jak podnieść bezpieczeństwo CUI"

Dział IT - BS Tarczyn

Uwaga na groźny Wirus komputerowy.
Uwaga na groźny Wirus komputerowy.

Szanowni Klienci.

 Jak donoszą media od kilku dni na całym świecie trwa atak groźnego wirusa komputerowego Petya. Wirus ten na zarażonym komputerze szyfruje wszystkie pliki i blokuje do niego dostęp. Przestępcy następnie żądają okupu za pomoc w odzyskaniu swoich danych. Zarażonych zostało już miliony komputerów w Europie i Stanach Zjednoczonych. Przypuszcza się również iż mutacja powstała na bazie tego wirusa może służyć do wyłudzania danych dostępowych do kont internetowych a następnie kradzież pieniędzy tam zgromadzonych. Wirus najczęściej rozprzestrzeniany jest przez szkodliwe linki i załączniki w poczcie email (Uwaga na podstawione emaile od firm kurierskich DHL, Poczta Polska) . Prosimy więc o szczególną ostrożność podczas korzystania z internetu oraz Bankowości Internetowej oraz stosowanie się do instrukcji bezpieczeństwa, które dostępne są w zakładce DOKUMENTY i PLIKI oraz na naszej stronie internetowej w zakładce Regulacje SBI. Prosimy również pamiętać, że żadne techniczne zabezpieczenie nie jest w 100 procentach skuteczne jeśli sami nie zachowamy odpowiedniej czujności. Zawsze najsłabszym ogniwem podczas takich ataków jest człowiek !!!!

BS Tarczyn

Dział IT tel: 22 7279001

Zmiany w ofercie produktowej Banku.
Zmiany w ofercie produktowej Banku.

Szanowni Państwo,

 Bank Spółdzielczy w Tarczynie informuje, iż z dniem 1 czerwca 2017 roku wycofuje z oferty Banku następujące produkty:

  • lokatę oszczędnościową w PLN;
  • lokatę „Dopłatę Plus” w PLN;
  • lokatę „Pewny Zysk „ w PLN.

 Od 1 czerwca 2017 roku nowe w/w lokaty nie będą już otwierane.

 Istniejące lokaty, po upływie zadeklarowanego okresu, zostaną odnowione według oprocentowania zgodnego z „Tabelą oprocentowania” obowiązującą na dzień odnowienia.

Z dniem 1 czerwca 2017 roku Bank wprowadza nowe oprocentowanie lokat terminowych.

 Ponadto, Bank Spółdzielczy w Tarczynie informuje, iż od 1 czerwca 2017 roku wprowadza do swojej oferty nową:

Lokatę oszczędnościową STANDARD

OPROCENTOWANIE   STAŁE

3 miesięczna - 1,10 %

6 miesięczna - 1,30 %

12 miesięczna - 1,60 %

18 miesięczna - 1,80 %

24 miesięczna - 2,10 %

Kredyt w linii kredytowej AGROLINIA
Kredyt w linii kredytowej AGROLINIA

Kredyt w linii kredytowej AGROLINIA

z przeznaczeniem na działalność rolniczą

długi okres kredytowania do 120 mc

Oprocentowanie już od 4,73% w stosunku rocznym

Przyjdź i zapytaj naszych doświadczonych doradców

Zmiana lokalizacji placówki w Prażmowie.

Informujemy, iż z dniem 28.04.2017 Filia Banku w Prażmowie została przeniesiona do budynku Urzędu Gminy Prażmów ul. Czołchańskiego 1. Tel. 22 727-01-77 wew.14. Zapraszamy !!

Konto Senior
Konto Senior

Rachunek ROR dla Seniora

  • prowadzenie 0 zł
  • przelewy 0 zł
  • wpłaty/wypłaty 0 zł
Zasad bezpiecznego korzystania z poczty elektronicznej
Zasad bezpiecznego korzystania z poczty elektronicznej

W związku z rosnącą liczbą ataków phishingowych pragniemy przypomnieć Państwu podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z poczty elektronicznej.

W pierwszej kolejności należy odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:

  1. Czy znam nadawcę wiadomości?
  2. Czy otrzymywałem już inne wiadomości od tego nadawcy?
  3. Czy spodziewam się otrzymać tę wiadomość?
  4. Czy tytuł wiadomości i nazwa załącznika mają sens?

Negatywna odpowiedź na którekolwiek z tych pytań powinna wzbudzić czujność.

Na co należy zwrócić uwagę:

  • Poprawność językowa - Znaczna część fałszywych wiadomości jest pisana z wykorzystaniem translatorów dlatego bardzo często zawierają liczne błędy ortograficzne, gramatyczne lub nie posiadają polskich znaków.
  • Linki w wiadomości – Przed kliknięciem w jakikolwiek link należy go zweryfikować. Najprostszą metodą jest najechanie na niego kursorem w wyniku czego rzeczywisty link pojawi się w dolnej części ekranu i będzie można sprzwdzić czy kieruje do prawdziwego serwisu internetowego. Dobrą praktyką jest odwiedzanie stron poprzez wpisanie adresu samodzielnie w wyszukiwarce internetowej zamiast klikanie w link wskazany w treści wiadomości.
  • Załączniki – Nie należy otwierać załączników o rozszerzeniach *.exe, *.com, *.pif, *.scr, *.bat. *.js zazwyczaj są to wirusy. Coraz częściej złośliwe załączniki są wysyłane w formie zahasłownych archiwów *.rar, *.zip w celu ominięcia zabezpieczeń. W takim przypadku należy pamiętać aby hasło do odszyfrowania załącznika było przekazane innym kanałem np. wiadomość e-mail + SMS.
  • Temat wiadomości – Należy pamiętać aby w żadnym wypadku nie wskazywać firmowego adresu e-mail jako kontaktowego do celów prywatnych. Każda wiadomość w której jesteśmy proszeni o zapłacenie faktury, odebranie przesyłki, zaakceptowanie zaproszenia np. z serwisu społecznościowego itp. Powinna zostać uznana za podejrzaną jeżeli trafi na skrzynkę służbową.
  • Treść wiadomości – Bardzo często w wiadomościach phishingowych przestępcy zamieszczają różnego rodzaju groźby, ostrzeżenia np.: „Jeśli nie odpowiesz na powyższą wiadomość, Twoje konto bankowe zostanie wkrótce zablokowane”. Ich autorzy ostrzegają adresata, że brak reakcji może przyczynić się do zamknięcia konta, zerwania umowy, utraty danych, awarii itp.